نشست بررسی مشکلات تعاونی های شهرستان ساوجبلاغ در وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با حضور مهندس مسکنی معاون امور تعاون

نشست بررسی مشکلات تعاونی های شهرستان ساوجبلاغ با حضور مهندس مسکنی معاون امور تعاون وزارت متبوع، مهندس دارایی مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز، فرماندار ساوجبلاغ، مدیر شرکت عمران هشتگرد و مدیر کل تعاونی های توزیعی وزارت متبوع روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت در محل وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین، در این نشست مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با استماع مسائل و مطالب و موضوعات مرتبط با حوزه تعاونگران و مشکلات پیش روی فعالیت‌های آنها در خصوص مساعدت، همراهی و همفکری مجموعه حوزه های مرتبط به این بخش در وزارتخانه و همچنین وظایف مربوط به اداره کل استان دستوراتی را صادر کردند.

مهندس عبدالله دارایی در حاشیه نشست بر همت مجموعه همکاران خود در اداره کل استان البرز و همچنین مجموعه وزارت تعاون در رفع مشکلات مربوط به تعاونگران عزیز البرزی تاکید کرد.

 این نشست به منظور رفع  مشکلات و مسائل این تعاونی ها در زمینه زیرساخت ها، انشعابات، تسهیلات و بررسی اختلافات حقوقی و قضایی برخی هیات مدیره های این تعاونی ها با حضور مسئولین کشوری بخش تعاون و استانی تشکیل و راهکارهای تخصصی ارائه و تصمیماتی اتخاذ شد.

کد خبر: 52094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =