مردم مناطق محروم باید ویژه دیده شوند

فرماندار فردوس در دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به نگاه عدالت محور دولت سیزدهم مردم در مناطق محروم باید ویژه دیده شوند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  مهندس مهدی روشن فرماندار فردوس با تقدیر از سازمان تامین اجتماعی درخصوص ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان خصوصاً دوشیفت شدن درمانگاه تامین اجتماعی فردوس  اظهار داشت: موضوع درمان یک موضوع ویژه و یکی از مشکلات عمده مردم است و مردم مناطق محروم مانند فردوس به دلیل بعد مسافت با مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی تخصصی مانند ام آر آی دارای رنج مضاعف هستند.
فرماندار شبانه روزی کردن درمانگاه فردوس و افزایش پزشکان متخصص را مطالبه اصلی مردم فردوس عنوان کرد و خواستار همکاری شبکه بهداشت و درمان فردوس و درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت تخصصی این درمانگاه شد.
دکتر ابوالفضل سبحانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اجرای عدالت درمانی در سطح استان اظهار داشت: اقدامات و حمایت های فعالانه شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و سایر مسئولین استان می تواند در اجرای این امر مهم بسیار راه گشا باشد.
دکتر سبحانی افزود: درمانگاه فردوس در سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۹ هزار ویزیت پزشک و ۷۰ هزار خدمت پاراکلینیک در آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه به مراجعین ارائه داده است. همچنین ۱۶ هزار نفر از بیمه شدگان از خدمات سرپایی مثل تزریقات و پانسمان در این مرکز درمانی استفاده کرده اند.

کد خبر: 52143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =