کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی در بیمارستان تامین اجتماعی شفا سمنان راه‌اندازی شد

در راستای فراهم کردن زمینه بهره مندی هرچه بیشتر بیمه شدگان سازمان از خدمات تخصصی بصورت رایگان کلینیک کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی در بیمارستان شفا سمنان راه اندازی شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  دکتر مجید مطلبی رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شفا سمنان گفت: با پیگیریهای انجام شده متخصص طب فیزیکی در درمانگاه تخصصی این مرکز برای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران در بخش های سرپائی و بستری شروع به کار کرده است.
وی در تشریح خدمات قابل ارائه در این کلینیک گفت: این کلینیک با خدمات تشخیصی و درمانی بیماریهای عضلانی و اسکلتی، تشخیص و درمان دیسک کمر، گردن و آسیب های عصبی به روشهای جراحی، درمان آرتروز مفاصل در خدمت مراجعین و بیمه شدگان سازمان است.
دکتر مطلبی با اشاره به خرید دستگاه نوار عصب و عضله به مبلغ یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برای استفاده در این کلینیک بیان داشت: با توجه به هزینه انجام این خدمت در بخش خصوصی که برای یک اندام حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است، بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند بصورت رایگان در نوبت صبح روز های دوشنبه و چهارشنبه غیر تعطیل از این خدمت استفاده نمایند.
رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شفا سمنان هدف از انجام نوار عصب و عضله را بدست آوردن سرعت هدایت عصبی اعصاب مختلف بدن عنوان کرد و افزود: این تست در مواردی چون تشخیص عوارض دیابت، قطع اعصاب، تشخیص ضایعات گردن و کمر و گرفتگی اعصاب در مچ و آرنج استفاده می شود.
گفتنی است بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند از طریق کد دستوری #٢٣*١٤٢٠*٤* و یا مراجعه به سایت نوبت دهی به آدرس nobatdsemnan.tamin.ir و یا تماس با شماره تلفن ١٦ - ٣٣٤٢٣١١٢ نسبت به دریافت نوبت خدمات تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی شفا سمنان اقدام نمایند.

کد خبر: 52149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =