حفظ حرمت متقاضیان فرصت های شغلی، از اولویت های وزارت کار است

فرزاد پیشکاری در جلسه ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی توسط کاریابی ها در کشور، گفت: حفظ حرمت متقاضیان فرصت های شغلی از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: فرزاد پیشکاری مدیر کل کار استان در این جلسه که با حضور کارشناسان اشتغال شهرستان ها و مدیران کاریابی های استان در محل سالن اجتماعات اداره کل کار کردستان برگزار شد، با بیان اینکه  اشتغال مهمترین دغدغه جامعه و مسئولان نظام است، بر تاثیر خانواده ها، نظام آموزشی و جامعه در مهارت آموزی و توانمند سازی افراد تاکید کرد و اظهار داشت: خانواده ها می توانند فرزندان خود را از سنین کودکی با حس مسئولیت پذیری و ایجاد بستر رشد و خلاقیت،  آموزش داده تا در آینده در کنار تحصیل، مهارت مورد علاقه خود را نیز کسب نمایند.
پیشکاری با بیان اینکه کردستان سرشار از منابع طبیعی و ظرفیت‌های خدادادی است، گفت: از سرمایه گذارانی که در این استان ایجاد اشتغال نمایند با تمام توان حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

مدیر کل کار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیشترین درخواست های مردمی در سفر ریاست محترم جمهور به استان بحث اشتغال بوده، از کاریابی ها و کارشناسان اشتغال استان خواست با سعه صدر و حفظ حرمت متقاضیان، تمام توان خود را برای معرفی فرصت های شغلی به این افراد بکار بگیرند.

گفتنی است در پایان این جلسه وبینار آموزشی واگذاری خدمات اشتغال اتباع خارجی به کاریابی ها بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر: 53082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =