شنبه های «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» در شهرستان چایپاره

فرماندار شهرستان چایپاره، نصیری مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان چایپاره به همراه جمعی از روساء و مدیران ادارات و نهادها و کارشناسان ذیربط از معدن بادکی چایپاره بازدید به عمل آوردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان چایپاره، در اجرای سلسله برنامه های مستمر شنبه های «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» سعید شکورزاده فرماندار شهرستان چایپاره و نصیری مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از روساء و مدیران ادارات و نهادها و کارشناسان ذیربط از معدن بادکی چایپاره بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این معدن قرار گرفتند.

این مقام عالی دولت در شهرستان ضمن بازدید و استماع گزارش مدیر مربوطه، از تلاش تمامی دست اندرکاران و کارکنان معدن بادکی، بر پیگیری در احداث راه دسترسی به معادن کوه کمر، اتصال به شبکه برق سراسری و تخصیص کامل سوخت نفت و گاز ماشین آلات تاکید نمودند. .

در این معدن که نوع ماده معدنی آن از نوع مرمریت هست سالانه ۴۷۰۰۰ تن سنگ استخراج می شود، که زمینه اشتغال ۵۰ نفر را فراهم نموده است. سرمایه گذاری انجام شده در این معدن  ۱۳۲۸۰ میلیون ریال می باشد.

کد خبر: 53104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =