پیام تبریک مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به مناسبت اول شهریور روز پزشک

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با صدور پیامی، یکم شهریور ماه، زادروز پزشک نامدار ایرانی، حکیم ابوعلی سینا که به نام روز پزشک نامگذاری شده را به جامعه پزشکان تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، در متن پیام تبریک مختار احمدی آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا                   مائده آیه ۳۲

هرکس نفسی را حیات بخشد گویی همه مردم را حیات بخشیده است.

روز پزشک یادآور از خود گذشتگی و تلاش های خستگی ناپذیر انسانهایی است که با تخصص، علم و دانش خویش ضامن امنیت روحی و روانی بوده و با روح بلندشان التیام بخش درد و رنج بیماران و دمیدن شوق امید در کالبد جسم و روح دردمندانند.

خدمات حیات بخش پزشکان سخت کوش و فرهیخته دوشادوش و هم آوا با دیگر دست اندرکاران سلامت موجب شکوفایی و تعالی این حرفه ارزشمند در این مرز و بوم شده و در شرایطی که ویروس منحوس کرونا بر کشور سایه انداخت، مردم ما بیش از سالیان گذشته خدمات جامعه پزشکی و کادر درمانی را که در پر تلاطم ترین و سخت ترین لحظات جانانه به کمک هموطنان خود شتافته و گوهر وجودی خود را در این راه تقدیم کردند، قدر دانسته و به شایستگی ازخودگذشتگی و فداکاری این مدافعان سلامت را ارج می نهند.

جامعه پزشکان، گنجینه ای هستند پربها و گرانبها از انسان های توانمند، خلاق، مبدع و زبده که سهم و تأثیر قابل توجهی بر پیشرفت علم و دانش پزشکی روز دنیا دارند، همگان از پرتو وجودشان بهره می برند و مایه مباهات و فخر ایرانی و ایران زمین هستند.

سالروز ولادت دانشمند برجسته و پزشک ایرانی، «حکیم ابوعلی سینا»، فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن و قدردانی از تلاش های بی دریغ، دلسوزانه و متعهدانه قشر فرهیخته پزشکی کشور که نقش بی بدیلی در سلامت و حیات بخشی جامعه دارد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه کار و تلاش و تعاون استان، فرا رسیدن زادروز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک را در اول شهریورماه و تقارن این روز با ماه محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، را به تمامی پزشکان فرزانه و جامعه پزشکی تلاش‌گر ایران اسلامی به‌خصوص پزشکان سخت کوش متعهد و دلسوز به ویژه پزشکان خدوم و پرتلاش استان کرمانشاه تبریک عرض نموده، مراتب سپاس و قدردانی خود را از ایثار و نوع دوستی این قشر فرهیخته اعلام و از درگاه خداوند متعال بهروزی، سلامتی و توفیق خدمت روز افزون برای آنان مسئلت می نمایم.

مختار  احمدی/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ورئیس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه

کد خبر: 53149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =