در جهاد اقتصادی باید با بسیج کارگری هم گام باشیم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در این نشست گفت: خاستگاه بسیج مردم است و با توجه به رویکرد دولت مردمی سیزدهم باید با روحیه بسیجی و مردمی بودن به مردم خدمت کنیم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان؛ نشستی در راستای ترویج فرهنگ بسیجی و جهادی در جامعه کار وتولید به میزبانی سیمان خزر و با حضور حمیدرضا الله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگری کشور، بابایی نماینده ولی فقیه در شهرستان، سرهنگ اسکندری رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات، سیاوش آقاجانی مدیرکل و رییس شورای هماهنگی مدیران، حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی، فرماندار شهرستان و دیگر مدیران و مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.


 سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در این نشست گفت: خاستگاه بسیج مردم است و با توجه به رویکرد دولت مردمی سیزدهم باید با روحیه بسیجی و مردمی بودن به مردم خدمت کنیم.

وی اضافه کرد بسیج کارگری در جنگ اقتصادی امروز در خط مقدم جهاد قرار دارد و ما کارگزاران دولت نیز باید باید در کنار بسیج باشیم و جهادگونه در راستای امنیت و رفاه اقتصادی مردم و تحقق اهداف دولت انقلابی سیزدهم گام برداریم.

پس از این نشست سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به همراه پهلوان یلی سرپرست پایگاه مقاومت بسیج اداره کل  با خانواده شهیدان درویشوند  در لوشان دیدار کرد.

کد خبر: 53192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =