حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برنامه صبحانه شبکه خاوران

با افتتاح این شرکت تعاونی‌ها برای ۴۵ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی؛ غلامرضا اشرفی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  با حضور در برنامه صبحانه صدا و سیمای شبکه خاوران به تشریح و تبیین برنامه های هفته دولت و هفته تعاون  و عملکرد یک ساله این اداره کل پرداخت.

وی همچنین از بهره برداری از ۳ شرکت تعاونی در عرصه‌های مختلف به مناسبت هفته دولت و هفته تعاون در استان خبر داد و گفت: با افتتاح این شرکت تعاونی‌ها برای ۴۵ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر اظهار داشت: ۲۲۵ شرکت تعاونی و اتحادیه  در این جشنواره مشارکت داشته که در نهایت ۱۱ شرکت تعاونی در گرایش‌های مختلف به عنوان تعاونی برتر  و ۸ شرکت تعاونی و اتحادیه شایستهتقدیر معرفی و تجلیل می‌شوند.

غلامرضا اشرفی در خصوص طرح ملی توسعه مشاغل خانگی افزود: از جمله طرح‌های حمایتی حوزه اشتغال، ذیل برنامه اشتغال فراگیر است که با نقش آفرینی معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد واسط، تسهیل‌گر و توسعه‌ای در حال اجرا می‌باشد.

وی اظهار کرد: تعداد ۱۴۱۱ مجوز مشاغل خانگی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در استان صادر شده. این مجوزها ۲۳۷۷ فرصت شغلی در رستهای مختلف ایجاد کرده.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد:حدود ۴۵/۵ میلیارد تسهیلات از ابتدای دولت به متقاضیان مشاغل خانگی توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

کد خبر: 53201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =