پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی با دو اولویت پشتیبان و مناطق محروم

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی با دواولویت پشتیبان و مناطق محروم پرداخت خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی با دواولویت پشتیبان و مناطق محروم پرداخت خواهد شد.
حسین فتحی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان چاراویماق، در محل سالن جمهوری فرمانداری شهرستان چاراویماق اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار باید پشتیبانی و اعطای تسهیلات در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
فتحی با تاکید بر ضرورت ثبت اشتغال در سامانه اشتغال افزود: محوری ترین بر نامه ۴۵هزار و۷۹۴نفر تعهد اشتغال در استان است که از این میزان سهم شهرستان چاراویماق ۷۰۸ نفر است.
وی با اشاره به اینکه طرحهای مشاغل خانگی و اشتعال روستایی در ایجاد اشتغال نقش مهمی دارند خاطر نشان کرد: تسهیلات در این بخش بصورت شناور پرداخت می گردد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به درخواست نماینده مردم شریف چاراویماق در مجلس و فرماندار این شهرستان مبنی بر اختصاص تسهیلات بیشتر برای توسعه اَشتغال و حمایت از کسب و کارهای خرد در شهرستان  تصریح کرد: میزان سهمیه این شهرستان از ۲ میلیارد تومان به ۴ میلیارد افزایش یافت همچنین به منظور  تسریع در بررسی مشکلات موجود در روابط بین کارگر و کارفر ما هیئت حل اختلاف در این شهرستان ایجاد می شود که در راستای صیانت از نیروی ارزشمند کار و ارتقای بهره وری نقش مهمی ایفاد خواهد کرد.
حسین فتحی به ظرفیت های بالای این شهرستان در حوزه تعاون اشاره نموده و افزود: تعاونی توسعه عمران روستایی از اولویت های مهم  می باشد که به برکت هفته دولت در شهرستان چاراویماق ایجاد می گردد.
در این نشست فرماندار چاراویماق  با اشاره به اینکه هفته‌ دولت  فرصتی برای بیان عملکرد و اقدامات  شهرستان در بخش‌های مختلف می باشد بر تسهیل وتسریع در امر رسیدگی به مشکلات مردم و کارآفرینان برای ایجاد کسب و کار و اشتغال تأکید کرد.

کد خبر: 53323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =