دیدار فرمانده نیروی انتظامی کردستان با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

فرمانده انتظامی استان کردستان ظهر امروز با حضور در دفتر فرزاد پیشکاری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، با وی دیدار و هفته تعاون را به تعاونگران تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: سردار علی آزادی در این دیدار، اظهار داشت: با وجود زحمات مدیر کل و کارکنان اداره کل کار کردستان، کمترین مشکل را در سطح تعاونی ها و کارگاه های مشمول قانون کار داریم.

سردار آزادی با ابراز خرسندی از انتخاب فرزاد پیشکاری به عنوان مدیر کل کار کردستان، اظهار داشت: مدیر کل کار استان هم از بدنه خود اداره بوده و هم از نظر اخلاقی زبانزد است و این خود بزرگترین مزیت برای مدیریت این اداره گسترده با حجم زیادی از خدمات به جامعه است.

فرمانده انتظامی کردستان همچنین با قدردانی از اهتمام مدیر کل و کارکنان این اداره کل در تلاش برای ایجاد بستر های اشتغال و حفظ اشتغال موجود در استان، گفت: ایجاد اشتغال جدای از اجر آخروی و رضایتمندی خداوند، موجب جلوگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهد شد.

فرزاد پیشکاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز در این نشست ضمن قدردانی از توجه ویژه فرمانده انتظامی استان به تعاونگران و تعاونی های استان، آرامش و آسایش در جامعه را مرهون زحمات شبانه روزی پرسنل انتظامی خواند و گفت: خدمات بی منت و شبانه روزی پرسنل انتظامی در تمامی لحظات زندگی مشهود است.

پیشکاری در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اقدامات اداره کل کار استان در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: این اداره کل اهتمام جدی در جلوگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه در کارگاه های مشمول قانون کار دارد و با راه اندازی و افتتاح خانه های بهداشت کارگری، خانه های فرهنگ کار، طرح کاج و یاریگران کار و تولید و برگزاری منظم دوره های آموزشی، سعی در جلوگیری از آسیب های اجتماعی در بین کارگران و خانواده های آنان دارد.

کد خبر: 53489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =