رتبه برتر خوزستان در کثرت تعاونی های برتر ملی در کشور

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از حضور ۴ طرح برتر ملی خوزستان در جمع ۱۸ طرح جشنواره تعاونی های برتر ملی که معادل ۲۲ درصد کل کشور است، خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین روز یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ در حاشیه بهره برداری و افتتاح طرح های تعاونی در جشنواره تعاونی های برتر ملی و استانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: از مجموع مشارکت ۳۳۸ طرح تعاونی و اتحادیه در جشنواره تعاونی های برتر ملی ۱۸ طرح به عنوان طرح تعاونی برتر از سطح کشور انتخاب شدند که از این میان ۴ تعاونی برتر متعلق به استان خوزستان است.

وی اشاره کرد: استان خوزستان با چهار تعاونی برتر ملی، رتبه اول از نظر کثرت تعاونی های برتر ملی را دارد.

غمگین تاکید کرد: از مجموع ۴۵۶ طرح تعاونی قابل بهره برداری در کشور، ۲۶ طرح تعاونی مربوط به استان خوزستان و در شهرستان ها اهواز، حمیدیه، آبادان، بهبهان، ایذه، گتوند، هفتگل، اندیمشک و اندیکا است.

وی با بیان اینکه ‌بیشترین آمار ثبت نامی در استان خوزستان مربوط به شهرستانهای دزفول با۴۱، اندیمشک با ۳۰ تعاونی و اهواز با ۲۷ تعاونی است، خاطر نشان کرد: از میان ۱۵شرکت تعاونی استان که امتیاز بالای ۶۰۰ را کسب کرده و در رقابت ملی شرکت کرده اند، چهار تعاونی استان به عنوان برتر ملی انتخاب شدند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اضافه کرد: تعاونی خدماتی سیرت محبوب اهواز – در گرایش خدمات، تعاونی بازرسی فنی و پرتو نگاری صنعتی ۳۳۶ اهواز- در گرایش عمرانی، تعاونی مهر زرین بافت الوار اندیمشک - گرایش فرش دستباف و تعاونی تولیدی پوشاک به پوش آذین زاگرس اندیمشک - در گرایش زنان، چهار طرح تعاونی برتر در این جشنواره است.

غمگین ادامه داد: ۶۴ تعاونی و اتحادیه استانی نیز دارای امتیاز بالای ۴۰۰ بوده و در گرایش های مختلفی در رقابت استانی شرکت کردند و در نهایت ۱۲ تعاونی استان به عنوان برتر استانی منتخب شدند.
 

کد خبر: 53493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =