جلسه هماهنگی‌ تردد زوار اربعین حسینی از مرز باشماق برگزار شد

آخرین نشست هماهنگی تردد زوار اربعین حسینی از مرز باشماق مریوان به ریاست استاندار کردستان و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، عصر امروز در محل سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: در این جلسه که مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز حضور داشت، آخرین هماهنگی‌ها و سنجش آمادگی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف برای تردد گسترده زائرین اربعین حسینی مورد ارزیابی قرار گرفت.

 استاندار کردستان در این جلسه با بیان اینکه تردد زائران برای اولین بار از مرز باشماق مریوان دارای برکات و ابعاد فرهنگی و معنوی فراوان است و استان کردستان باید از این آزمون سربلند بیرون بیاید، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادها و سازمان‌ها کار را خود به صورت مستقیم دنبال کنند و زیر مجموعه خود را نیز در این زمینه هماهنگ و همراه نمایند.

فرزاد پیشکاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه موکب زائرین کربلا با همکاری شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در کردستان برپا شده، از آمادگی این اداره کل و ادارات، بانک ها و سازمان های زیر مجموعه وزارت کار در استان برای استقبال از زوار کربلا خبر داد.

کد خبر: 53524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =