افتتاحیه ۴۵۷ طرح تعاونی با حضور رئیس جمهور

در حاشیه جلسه افتتاحیه ۴۵۷ طرح تعاونی با حضور رئیس جمهور مطرح شد: تعاونی ها می توانند سکاندار تولید استان باشند معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: تعاونی ها می توانند سکاتدار تولید استان باشند زیرا قدرت فوق العاده ای برای چرخش تولید و اقتصاد را دارند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی؛ مراسم افتتاحیه ۴۵۷ طرح تعاونی با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم با اشاره به این که  مسائل و مشکلات تعاونی ها باید به صورت تخصصی بررسی شود گفت: نیاز است جلساتی با حضور تعاونی ها در بخش های مختلف گرفته شود و مسائل آن ها دسته بندی و بررسی شود.
به گفته وی شرکت های تعاونی بازوی اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تحقق عدالت اجتماعی هستند و استقرار عدالت در بخش خصوصی می تواند با تکیه بر تعاون محقق شود.
وی ادامه داد: تعاونی ها می توانند سکاندار تولید استان باشند زیرا قدرت فوق العاده ای برای چرخش تولید و اقتصاد را دارند.
وی با تاکید بر این که تعاون شهر باید مد نظر قرار گیرد افزود: بسته به فعالیت های شهرستان ها باید یک شهر را خاص تعاون شهر در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به این که در مجمع های تعاونی ها برای یک سال هدف گذاری شود تاکید کرد : نظارت بر فعالیت تعاونی  ها بیشتر شود و حسابرسی  ها به صورت منظم صورت پذیرد و از ظرفیت تعاونی ها به  عنوان سرمایه های اجتماعی بیشتر بهره گرفته شود.
وی تصریح کرد: فضا برای فعالیت تعاونی ها فراهم است و برای توسعه و رونق و احیای تعاونی ها هر گونه اقدامی که نیاز است را انجام خواهیم داد.

کد خبر: 53567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =