۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 53569
خط اعتباری ویژه برای تعاونی ها

در حاشیه جلسه افتتاحیه ۴۵۷ طرح تعاونی با حضور رئیس جمهور افتتاح خط اعتباری ویژه برای تعاونی ها مطرح شد.

به گزارشآتیه آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی؛ اشرفی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با تاکید بر این که باید خط اعتباری ویژه برای تعاونی ها در نظر گرفته شود گفت: با توجه به عملکرد تعاونی ها و تاثیر آن ها در حوزه اقتصاد باید اعتبار ویژه برای تعاونی ها تخصیص یابد.
وی در این جلسه گزارشی از عملکرد تعاونی ها داد   و افزود: در خراسان جنوبی یک هزار و ۱۶ تعاونی فعال با اشتغال ۹ هزار و ۸۹۷ وجود دارد که از ابتدای امسال ۳۸ تعاونی با اشتغال ۳۶۶ نفر ایجاد شده است.
به گفته وی در حوزه آموزش و پژوهش های آموزشی هم از ابتدای امسال ۱۰۶۸ نفر ساعت دوره های آموزش مجازی، مهارتی، حقوقی و... و. برگزار شده است.
وی با اشاره به این که هفته تعاون از ۷ تا ۱۳ شهریور  گفت : یکی از اقدامات مهمی که در بخش تعاونی ها صورت پذیرفته صادرات بوده طوری که از سال گذشته تا کنون بیش از ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار از طریق تعاونی های استان  صادرات انجام شده است.
اشرفی با تاکید بر این که در رابطه با ترویج فرهنگ تعاون و معرفی تعاونی های الگو اقدامات خوبی انجام شده است افزود: تا کنون ۲۶ تعاونی موفق را به لحاظ کیفی و اقداماتی شناسایی شده‌اند  و از فعالیت های ۱۰ تعاونی موفق هم بازدید شده است و زمینه حضور ۱۹ تعاونی در نمایشگاه های داخلی هم فراهم شده است.
وی در ادامه به برنامه های هفته تعاون هم اشاره کای کرد و افزود: تعداد۱۵ برنامه محوری در حوزه های مختلف را داشتیم طوری که مشابه سال های گذشته هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر را خواهیم داشت.
 

کد خبر: 53569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =