گیلان یکی از استان های پیش رو در ورزش کارگری

رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت: هیات ورزش کارگری گیلان از بعد فنی و کارشناسی با داشتن پیشکسوتان و قهرمانان ملی در سطح بالایی قرار دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، امروز مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری با حضور جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری، گل‌پرور مشاور عالی فدراسیون،  سیاوش آقاجانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، پهلوان یلی رییس هیات ورزش کارگری گیلان، آموزگار معاون اداره کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع به میزبانی اداره کل برگزار شد.

آقاجانی در این نشست گفت: توجه به موضوع ورزش در جامعه کارگری به لحاظ اثرگذاری در بعد روحی و روانی کارگران در کنار حقوق و دستمزد بسیار حایز اهمیت است.

وی افزود: با توجه به اینکه نگاه وزارتخانه به این موضوع جدی است لذا در تلاش هستیم تا ارایه خدمات در حوزه ورزشی به جامعه هدف به صورت برجسته اتفاق بیفتد.

آقاجانی در ادامه با اشاره به عملکرد شهرستان ها در حوزه ورزش گفت: برخی از شهرستان های استان باید عملکرد خود را ارتقا دهند و از ظرفیت های موجود برای جامعه هدف بهتر استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه نتایج ارزیابی ها باید در ارایه خدمات به جامعه هدف اثر بخش باشد تاکید کرد: در مجامع بعد باید عملکرد شهرستان ها به صورت مجزا و دقیق تر ارزیابی شوند و در نتایج آن میزان ارایه خدمات، هزینه و درآمدها مشخص شود.

آقاجانی با اشاره به ساختار سازی جدید در هیات ورزش کارگری گیلان گفت: برای جلوگیری از فساد مالی و برای اینکه اقدامات صورت گرفته تضمین بیشتری داشته باشند، مسئول مالی به ترکیب اعضای هیات استان اضافه کردیم.

وی در پایان سخنان گفت: دنبال ایجاد سبد متنوع برای درآمدزایی در هیات هستیم تا بتوانیم برای ارایه خدمات بهتر و توسعه مجموعه های ورزشی، متکی به درآمدزایی خود باشیم.

در ادامه رمضی رییس فدراسیون کارگری گفت: استان گیلان یکی از استان های پیش رو در ورزش کارگری است.

وی اضافه کرد: از بعد فنی و کارشناسی هیات ورزش کارگری استان گیلان با داشتن پیشکسوتان و قهرمانان ملی در سطح بالایی قرار دارد.

رمضی با بیان اینکه انجام فعالیت های ورزشی در واحد های تولیدی از رویکردهای مهم فدراسیون است افزود: اجرای منظم پویش دوشنبه های ورزش و کار در واحدهای تولیدی و همچنین مشارکت فعال در میزبانی مسابقات و اعزام مستمر تیم های ورزش کارگری به مسابقات کشوری از ویژگی برجسته هیات ورزش کارگری استان گیلان است.

رییس فدراسیون ورزش کارگری در پایان گفت: بحث آموزش، ترویج و توسعه فرهنگ ورزش را در جامعه کار وتولید جدی بگیرید و از ظرفیت های موجود به این منظور استفاده کنید.

حجت پهلوان یلی نیز گفت: هیئت ورزش کارگری استان گیلان در سال ۱۴۰۰ در ۲۹ فعالیت کشوری شرکت کرد که از این تعداد، میزبانی ۲ رویداد را در استان گیلان برعهده داشت.

وی افزود: هیئت ورزش کارگری گیلان در ۲۷ رویداد ورزشکاران منتخب استان را با همکاری اداره فرهنگی ورزشی اداره کل تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در قالب تیم­های واحد به مسابقات کشوری اعزام کرد.

پهلوان یلی در ادامه گزارش کاملی از عملکرد هیئت ورزش کارگری گیلان در سال گذشته ارایه کرد.

کد خبر: 53575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =