دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از شهرستان فامنین

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان به شهرستان فامنین سفر کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی همدان پیش از ظهر  امروز با حضور یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی همدان در شهرستان فامنین، شرکت تعاونی نوشین شهد فیض آباد افتتاح شد  .

گفتنی است در این سفر نادی دبیر اتاق تعاون، شیراوند مدیر شعب بانک توسعه تعاون و تابیده چی مدیر تعاون استان همدان مدیر کل تعاون را همراهی نمودند.

در ادامه سفر مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی همدان از سه شرکت تعاونی  آرا یکتا صدف هگمتانه (تولیدمیوه خشک) ِ ماهان بتن رستمی (قطعات بتنی) ,سینا محور نگارخاتون(قطعات ادوات کشاورزی) بازدید کرد.


سینا
6
رسانه جدید

نه
سیب
سیب

همچنین شعبانی با تعاونگران شهرستان به مناسبت هفته تعاون با حضور صمد جلیلوند فرماندار فامنین، شیراوند مدیرعامل بانک توسعه تعاون استان همدان و هیئت همراه دیدار و گفتگو کرد.

تعاونگران شهرستان فامنین
تعاونگران در  شهرستان فامنین

در این نشست وی به نقش تعاونی ها در جامعه تاکید کرد و با اعلام حمایت از تعاونی ها خواستار ارتباط دو سویه و بدون تکلف بین مدیران تعاون شهرستان و استان با تعاونگران شد.

فرماندار فامنین نیز ضمن تبریک هفته تعاون گفت: تعاونی ها سردمداران ایجاد اشتغال در شهرستان می باشند.

وی افزود: در شهرستان تعداد ۵۴ تعاونی با ۳۵۶ عضو در بخش های مختلف در حال فعالیت می باشند و فرصت شغلی ایجاد شده در شرکت‌های تعاونی ۸۵ نفر بوده است.

شعبانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز در این نشست گفت: در فضای کسب و کار ما با واقعیت هایی روبرو هستیم اول پیری زودرس دوم پیشرفت فوق العاده سریع فناوری سوم بحران آب، چهارم محیط زیست، پنجم ورود آفتی به نام تسهیلات محور شدن کسب و کار و هر ۵ مقوله در فضای کسب و کار و سرمایه گذاری تاثیر گذار و راه حل این مشکلات توجه به خوشه های کسب و کار و ایجاد فرهنگ تعاون در فضاهای مختلف می باشد.

شعبانی افزود: با توجه به وجود جوانان مستعد در شهرستان فامنین بایستی ترافیک طرح توجیهی در کارها به وجود می آید.

کد خبر: 53577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =