دعوت به همکاری سرباز امریه در  اداره کل خوزستان

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به منظور استفاده از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی نیروی سرباز امریه جذب می کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، این اداره کل با توجه به ظرفیت ایجاد شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه استفاده کند.

 در این راستا اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در سال ۱۴۰۱ به جذب و بکارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری، فوق لیسانس و لیسانس به صورت سه برابر ظرفیت  اقدام کرده است.

متقاضیان امریه که دارای دفترچه اعزام به خدمت یکم آذرماه امسال میباشند میتوانند تا تاریخ پنجم مهرماه سالجاری و همچنین سربازان اعزامی یکم‌ بهمن ماه امسال از تاریخ دوم آبان ماه لغایت پنجم آذرماه سالجاری با مراجعه به سامانه مردم یار وزارت متبوع به نشانی اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir و  مطالعه شرایط  و مدارک مورد نیازنسبت به ثبت نام و بارگزاری مدارک  اقدام  نمایند.

 شایان ذکر است، جذب امریه پس از بررسی مدارک توسط استان و ستاد امکانپذیر خواهد بود و این اداره کل هیچ تعهدی مبنی بر جذب و بکارگیری متقاضی به صورت امریه ندارد.
 

کد خبر: 53616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =