بازدید مدیر عامل تیپیکو از شرکت اوزان

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین و هیئت همراه در ادامه نظارت میدانی از شرکت های تابعه تیپیکو به صورت سرزده از شرکت اوزان بازدید کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از تیپیکو روابط عمومی تیپیکو، در تداوم نظارت‌های میدانی بر عملکرد شرکتهای تابعه گروه، عصر سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه، دکتر منصور نکویی‌نیا مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین به همراه دکتر ژاله روشن‌بخت معاون نظارت بر زنجیره تأمین هلدینگ، به صورت سرزده از شرکت اوزان از شرکت های زیرمجموعه تیپیکو بازدید به عمل آورده و با سرپرست و پرسنل این شرکت دیداری صمیمانه داشتند.

در این جلسه حامد عظیم‌زاده، سرپرست شرکت اوزان ضمن خیر مقدم از حضور اثربخش مدیرعامل و معاونت نظارت بر زنجیره تأمین هلدینگ تیپیکو، تقدیر و قدردانی نمود و گزارش کوتاهی از عملکرد، برنامه‌های تدوینی و موانع پیش‌رو، چشم‌انداز و فعالیتهای جاری شرکت ارائه داد.

حضور گرم و صمیمانه مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین و هیئت همراه در جمع پرسنل شرکت و آشنایی با سوابق و فعالیتهای ایشان و ارائه رهنمود و نقطه‌نظرات ارشادی از جمله برنامه‌های دکتر نکوئی نیا در بازدید از شرکت اوزان بود

کد خبر: 53621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =