ارائه اکثر خدمات اداره‌کل به صورت الکترونیکی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات به صورت الکترونیکی گفت: ارائه خدمات به صورت غیر حضوری باعث رضایت مندی بیشتر مردم می شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، طیب جعفری در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی اداره‌کل متبوع، نوع نگاه انسان به کار و مسئولیت را از امور مهم اخلاق مطلوب اداری دانست و تصریح کرد: کسی که کار و مسئولیت را امانت بداند و آن را وسیله عزتمندی و سرمایه شکوفایی خویش ببیند، از کار کردن احساس رضایت و خشنودی می‌کند.

 وی همچنین با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع، عنوان کرد: زمانی باید از کارکرد خودمان راضی باشیم که مردم خدمت ما را لمس کرده و نسبت به اقدامات ما دیدگاه مثبت داشته باشند. در این صورت است که مشخص می‌شود ما کار خود را درست انجام داده‌ایم.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به بند سه ماده پنج نظامنامه حقوق شهروندی، تعیین زمان برای رسیدگی به کار ارباب رجوع را ضروری دانست و خواستار پیگیری این مهم توسط معاونت‌های اداره‌کل شد.

جعفری همچنین با تاکید بر ارائه اکثر خدمات اداره‌کل به صورت الکترونیکی، خاطرنشان کرد: با افزایش ارائه خدمات در بستر وب و عدم نیاز به حضور ارباب و رجوع به صورت فیزیکی، ضمن افزایش رضایت مندی از ارائه خدمات، روند کار نیز تسریع خواهد شد.

کد خبر: 53805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =