برگزاری دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلان

آقاجانی بر لزوم نقش آفرینی بیشتر فرمانداران در کمیته های فنی مشاغل خانگی با توجه به سیاست های استانی مبنی بر ایفای نقش کانونی آنان در اختصاص منابع تاکید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با ریاست دکتر عباسی استاندار گیلان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها برگزار شد.
 در این نشست آقاجانی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن ارائه گزارش وضعیت ثبت اشتغال دستگاه های اجرایی در سامانه رصد اشتغال، آخرین وضعیت معرفی طرح های مشاغل خانگی را تشریح کرد.  
آقاجانی همچنین بر لزوم نقش آفرینی بیشتر فرمانداران در کمیته های فنی مشاغل خانگی با توجه به سیاست های استانی مبنی بر ایفای نقش کانونی آنان در اختصاص منابع تاکید کرد.
 وی در خصوص ثبت اطلاعات شاغلان سال ۱۴۰۱، بر دقت در ثبت اطلاعات، بازبینی کامل و رفع مغایرت های آماری توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
 عباسی نیز با تاکید بر اهمیت توازن منطقه ای در برنامه های اقتصادی استان، بر لزوم مشارکت فعالانه فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در ارتقای عملکرد تاکید کرد.
وی یادآور شد با توجه به ظرفیت بالای شهرستان های استان، عملکردها نباید به گونه ای باشد که تفاوت و اختلاف معناداری بین عملکرد شهرستان ها در شاخص های اشتغال و سرمایه گذاری باشد.  
استاندار گیلان همچنین تاکید کرد: با توجه به شرایط متحول اقتصادی امروز کشور و استان، تصمیمات مدیران اقتصادی نیز باید مبتنی بر رویکردهای نوین حل مساله باشد.

کد خبر: 53861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =