نام گذاری دومین «میدان کارآفرینی» درشهر هیدج استان زنجان

سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد: در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ کارآفرینی، یکی دیگر از از میادین استان زنجان واقع در هیدج یکی ازشهرهای شهرستان ابهر به نام میدان کارآفرینی نامگذاری گردید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اسماعیل آقاجانلو عنوان کرد: هیدج، زادگاه حکیم هیدجی فیلسوف و شاعر بزرگ استان، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کفش در استان و کشور می‌باشد(یکی از سه قطب تولید کفش در ایران) که البته در زمینه تولید کفش بچه گانه مقام اول را در کشور داشته و دارد.

وی همچنین افزود: شهرک صنعتی هیدج نیز دارای شرکت‌هایی تولیدی در زمینه بسته‌بندی و بوجاری حبوبات و غلات و خوراک دام - تولید لوله - سیم و کابل - صنایع چوب دستمال کاغذی و… می‌باشد. لذا به جهت صنعتی بودن این شهر کوچک و روی آوردن بیشتر جوانان شهر به کارآفرینی، دومین میدان کارآفرینی در این محل نامگذاری شده است.

سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در پایان نام گذاری این میدان را نمادی از موفقیت کارآفرینان شهر هیدج خواند و هدف از آن را توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی برای جوانان عنوان کرد.

کد خبر: 53922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =