ایجاد چهار هزار شغل در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

استاندار زنجان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون در راستای تسهیلگری بیش از چهار هزار نفر اشتغال در استان ایجاد شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان محسن افشارچی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ستاد تسهیل به صورت موردی در مشکل صنایع ورود و بصورت کلان برنامه سرمایه گذاری را دنبال می کند، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد که برای یک واحدی تولیدی که مشکل داشت؛ اتفاقاتی خوبی رقم زده شود، برخی وقت ها تلاش می شود مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه مدیر برای بررسی مشکلات بصورت کلان نیز در محل پروژه حضور می یابد و در واقع از توانمندی اجتهاد آنها استفاده می شود، ادامه داد: این واحدهای تولیدی با بانکهای عامل نیز مشکلاتی دارند که تلاش می شود با تسهیلگری و قسط بندی در طولانی مدت مطالبات پرداخت شود و از آنان درخواست می شود برای رفع این مهم اقدام جدی داشته باشند.

افشارچی با بیان اینکه در برخی مواقع نیز تعاملاتی با مرکز انجام می گیرد تا مسائل واحدهای تولیدی حل شود، تاکید کرد: بطور کلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان محور کارگشایی و تسهیل بوده و برای جلوگیری از بروز مشکلات برخی قوانین دست و پاگیر وجود دارد که سعی می کنیم با توجه به شرایط اقتصادی موجود آنها حل شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از قواعد و قوانین برای روزهای عادی مشکلی ایجا نمی کند اما وقتی در زمان حاضر اشتغال چند نفره نیز اهمیت زیادی دارد، خاطرنشان کرد: در این بخش تلاش می کنیم قوانین و قواعد بر مبنای جنگ اقتصادی، دوباره باز خوانی شود.

کد خبر: 54337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =