جهاد تبیین در جنگ شناختی

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان :نیازمند جهاد تبیین و بصیرت؛ در جنگ شناختی و ادراکی دشمن هستیم

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان سرهنگ عباس بابایی در جمع مدیران تشکل های کارگری و کارفرمایی زنجان با اشاره به طراحی جنگ ادراکی و شناختی علیه کشور گفت: در این جنگ، دشمن با دروغ و شبهه در فضای رسانه‌ای به‌ دنبال مدیریت ادراک عمومی بوده و راهکار مقابله در برابر این جنگ، جهاد تبیین و روایت درست است.

وی تصریح کرد:در شرایطی که پیشرفت‌های خیره‌کننده جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف امید دشمنان را در مقابله مستقیم با ایران مقتدر به یأس تبدیل کرده است، دشمنان این مرز وبوم با همراهی ایادی داخلی مزدور جنگی ترکیبی را علیه کشور عزیزمان آغاز کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان افزود:تحریم های مختلف اقتصادی، القای ناامیدی، سیاه‌نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات، کوچک نشان دادن پیشرفت‌های بزرگ، سم‌پاشی و دروغ‌پردازی‌های فراوان در شبکه‌های اجتماعی و دیگر فضاهای رسانه‌ای متعدد از جمله شگردهای دشمنان علیه ایران اسلامی است.

بابایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:: ملت ایران در عرصه جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زده و به فضل الهی در جنگ اقتصادی هم دشمن را به طور قاطع عقب خواهد زد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان درپایان تاکید کرد:کارگران و کارفرمایان دو بال تولید استان هستند و بدون یکی از آنها تولیدی امکان پذیر نخواهد بود و ماهم قدردان تلاش های شبانه روزی شما سربازان گمنام عرصه کار و تولید هستیم
شایان ذکر است این نشست بصیرتی به دعوت اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان و سازمان بسیج کارگری در سالن اجتماعات شهید شهریاری اداره کل برگزار شد

کد خبر: 54338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =