اقدام به تاسیس ۲ هزار تعاونی فعال کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ظرفیت شرکت های تعاونی این استان در بخش خدمات با توجه به پتانسیل های بی بدیل حوزه گردشگری و کشاورزی خاص است و نیاز به حمایت ویژه دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ظرفیت شرکت های تعاونی این استان در بخش خدمات با توجه به پتانسیل های بی بدیل حوزه گردشگری و کشاورزی خاص است و نیاز به حمایت ویژه دارد.
حمیدرضا واعظی زاده در حاشیه نشست با مدیرکل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: برخی از تعاونی های استان به واسطه مشکلات مالی و همکاری نکردن بانک ها و موسسات عامل، نداشتن تسهیلات و دیگر موارد زمین گیر شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه تعاونی ها نسخه شفابخش در ماموریت های اقتصادی استان بشمار مروند خواستار توجه جدی برای رفع مشکلات تعاونی ها شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد همچنین به ظرفیت های تعاونی ها در این استان اشاره کرد و اظهار داشت : هم اکنون ۲ هزار و ۳۱۵ تعاونی فعال و در دست اقدام در سه بخش صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات داریم. واعظی زاده تاکید کرد: تعاونی می تواند اقتصاد مردمی شکل دهد و با توجه به داشتن ۱۰ درصد منابع آبی کشور و دارا بودن بیش از ۲ هزار گونه گیاهی، داشتن نفت و گاز وضعیت این استان خاص است.

کد خبر: 54355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =