دیدار مدیرکل تعاون چهارمحال وبختیاری با فرمانده انتظامی استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری و جمعی از تشکلات کارگری و کارفرمایی استان با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی استان با وی دیدار و هفته فراجا را تبریک گفتند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهار محال وبختیاری، فرمانده انتظامی استان با قدردانی از اهتمام مدیر کل و کارکنان این اداره کل در تلاش برای ایجاد بستر های اشتغال و حفظ اشتغال موجود در استان، گفت: ایجاد اشتغال جدای از اجر آخروی و رضایتمندی خداوند، موجب جلوگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهد شد.

سردار امان اللهی افزود چتر امنیت برای همه مردم باز است و ما به عنوان یک سرباز آماده خدمت به مردم عزیز استان بوده و خواهیم بود

در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری در این نشست ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند و مجاهدانه نیروی انتظامی استان، آرامش و آسایش در جامعه را مرهون زحمات شبانه روزی پرسنل انتظامی خواند و گفت: خدمات بی منت و شبانه روزی پرسنل انتظامی در تمامی لحظات زندگی مشهود است.

محسن مولوی افزود سلامت کارگران برای ما یک امر مهم و حیاتی است که کاهش انواع آسیب های اجتماعی، ارتقاءسلامت جسمانی و روانی، کاهش حوادث ناشی از کار در محیط های کارگری و افزایش سطح ایمنی در کارگاههای متحول قانون کار جزءاولویت های کاری پیشرو می باشد

کد خبر: 54360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =