بهره مندی ۳۵۸ نفر از خدمات اورژانس اجتماعی در شاهرود

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود : اورژانس اجتماعی شهرستان به ۲۵۶ نفر در قالب خدمات تیم سیار و به ۱۰۲ نفر در بحث مداخله در بحران خدمت رسانی کرده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: در شش ماه نخست سال جاری ۳۵۸ نفر از خدمات سیار و مداخله در بحران اورژانس اجتماعی استفاده کرده اند.

جهانسیر با اشاره به فعالیت مرکز اورژانس اجتماعی در بخش های تیم سیار، مداخله سرپایی، پایگاه خدمات اجتماعی، مداخله نگهداری و خط ۱۲۳ گفت: اورژانس اجتماعی شهرستان به ۲۵۶ نفر در قالب خدمات تیم سیار و به ۱۰۲ نفر در بحث مداخله در بحران خدمت رسانی کرده است.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان و مشاوران اورژانس اجتماعی به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می نمایند ادامه داد : افراد دارای اختلافات خانوادگی حاد، زنان و دختران در معرض آسیب های اجتماعی و یا آسیب دیده اجتماعی، کودکان خیابانی و کار، افرادی که قصد خودکشی دارند، همسران و کودکان آزار دیده، مبتلایان به اختلال هویت جنسی، دختران و پسران فراری از منزل از گروه‌های هدف اورژانس اجتماعی هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی تیم سیار اورژانس اجتماعی هر روز در محل سکونت گاه‌های غیر رسمی مستقر می شوند تا به متقاضیان خدمات مشاوره رایگان ارائه نمایند.

ایشان نگاه این واحد بهزیستی را مددکاران دانست و اظهار داشت: خدمات مددکاری، روانشانسی، تربیتی، حقوقی، فرهنگی و آموزشی این واحد به دو شکل خود معرف و ارجاعی از سوی خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳، تیم سیار اورژانس اجتماعی، مراجع قضایی، نیروی انتظامی و به شکل سرپایی و نگهداری انجام می شود.

کد خبر: 54543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =