تکمیل ۳ طرح ورزش کارگری در چهارمحال و بختیاری مصوب شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت:توسعه ورزش کارگری موجب افزایش بهره‌وری کاری، ایجاد نشاط و انگیزه و ارتقای میزان تولید در صنایع و واحدهای تولیدی می‌شود و که در این استان تکمیل سه طرح برای توسعه ورزش کارگری مصوب شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا ، محسن مولوی با بیان این خبر افزود: ورزش یکی از مهم‌ترین عوامل نشاط و سلامت است و نیروی کار بانشاط و باانگیزه، تاثیر زیادی در رشد و توسعه کشور و افزایش بهره‌وری دارد و در دولت سیزدهم به این مهم توجه جدی شده است.

وی یادآور شد: طی مصوبات سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری تکمیل سه طرح در خصوص ورزش کارگری استان به تصویب رسید که به توسعه زیرساخت‌های ورزش کارگری استان کمک زیادی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: تکمیل استخرهای شنای مجموعه کارگران شهرستان‌های شهرکرد و فارسان ۲ طرحی است که در مجموع با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر تایید و مصوب شد و مقرر شد استخر شنای شهرستان باباحیدر نیز با استفاده از منابع داخلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماع به پیشرفت فیزیکی مطلوب برسد.

مولوی خاطرنشان کرد: احداث سالن چندمنظوره کارگران در شهرستان لردگان نیز در چارچوب ماده ۱۵۴ از اسفند سال گذشته آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود تا دهه فجر امسال به پایان برسد و تاکنون افزون بر هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تامین مالی برای آن انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت:در سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان بروجن، توانستم مجوز احداث زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان و نوسازی استخر کارگران شهر بروجن را دریافت کنیم.

وی افزود:تکمیل زیرساخت‌های ورزش کارگری با مشارکت کارفرمایان میسر خواهد شد و ثمره ورزش کارگری بدن سالم و ذهن خلاق است و کارفرمایان سود اصلی را از ورزش کارگری خواهند برد.

مولوی گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری به اشتغالزایی پیرامون توسعه ورزش کارگری نیز توجه دارد و به عنوان نمونه در کنار توجه به ورزش کوهنوردی در صدد ایجاد اشتغال‌های در حوزه گردشگری استان است.

به گزارش ایرنا، در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری در خردادماه امسال مصوباتی برای توسعه و پیشرفت استان به تصویب رسید.

تعداد کارگران بیمه شده تامین اجتماعی این استان ۹۸ هزار نفر اعلام شده است که علاوه‌بر آن تعداد زیادی کارگر نیز در استان فعالند که زیرپوشش بیمه قرار ندارند.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

کد خبر: 54829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =