ایجاد بیش از ۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: ۲ هزار و ۵۲۱ فرصت شغلی از ابتدای سال‌جاری برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در اردبیل ایجاد شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر ، علیرضا حسین‌نژاد در نشست با مسئولین کمیته امداد استان با بیان اینکه باید امسال براساس برنامه زمینه اشتغال هشت هزار و ۶۰۰ مددجو را فراهم کنیم، اظهار کرد: در هفت ماهه گذشته سالجاری توانستیم ۲ هزار و ۵۲۱ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در اردبیل ایجاد کنیم.

وی افزود: دامداری، کشاورزی، صنایع دستی، فرش و گلیم، آرایشگری و کابینت سازی از جمله حوزه‌هایی است که با ارائه تسهیلات زمینه اشتغال مددجویان فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با اشاره به تعامل و همکاری خوب بانک‌ها برای اشتغال‌زایی مددجویان ادامه داد: امسال ۱۷۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در نقاط مختلف استان اردبیل پرداخت شده است.

حسین‌نژاد رسیدن به خودکفایی و استقلال مالی خانوارهای تحت حمایت را اولویت‌های کمیته امداد استان اردبیل عنوان کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل، فقر و محرومیت از استان ریشه کن شود.

وی افزود: رفع موانع فضای کسب و کار، بازاریابی و فروش تولیدات مددجویان و ایجاد بازار کار مناسب در توانمندسازی و خوداتکایی خانوارهای تحت حمایت بسیار مهم بوده و در اولویت برنامه کاری کمیته امداد استان قرار دارد.

کد خبر: 54952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =