انتخاب سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان نهاد برتر حوزه ارتباطات مردمی

در جریان همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان نهاد برتر در حوزه ارتباطات مردمی و ثبت درخواست‌ها و شکایات مردمی انتخاب و از این نهاد بیمه‌ای تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار آتیه آنلاین، همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز با حضور معاونان و مدیران این وزارتخانه، مدیران حوزه بازرسی ریاست جمهوری و سرپرست و نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور در محل وزارت کار برگزار شد.

در جریان این همایش همچنین سازمان تأمین اجتماعی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دستگاه‌ برتر و فعال در زمینه «درخواست‌ها و شکایات مردمی در سامانه‌های ارتباطات مردمی» و نهاد فعال در حوزه تعامل مناسب با همکاران ستادی انتخاب شده و مورد تقدیر این وزارتخانه قرار گرفت.

براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب دستگاه‌ها و سازمانهای برتر فعال زیر مجموعه این وزارتخانه در حوزه ارتباطات مردمی براساس بررسی به‌عمل آمده در راستای سفرهای استانی ریاست جمهوری صورت گرفته است.

همچنین امروز در خصوص ارتباطات مردمی، ارتقا سلامت اداری و در حوزه بازرسان سلامت اداری نیز برخی فعالان این حوزه مورد تقدیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفتند.

با اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان‌های تأمین اجتماعی، بهزیستی، ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانهای آذربایجان غربی، همدان، قم، کردستان و اصفهان به عنوان دستگاه‌ها و سازمانهای برتر و فعال زیرمجموعه وزارت کار در حوزه ارتباطات مردمی، ثبت و پیگیری درخواست‌ها و شکایات مردمی معرفی شدند.

در پایان همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری همچنین مراسم رونمایی از مجلد عملکرد یک‌ساله دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور معاونان و مدیران این وزارتخانه، سازمان بازرسی کل کشور و بازرسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

کد خبر: 55260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =