انعکاس دستاوردهای دولت مصداق جهاد تبیین است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه حق مردم است که از مهمترین دستاوردها، خدمات دولت و نظام آگاه شوند، گفت: اطلاع رسانی این دستاوردها وظیفه مسئولان و مصداق جهاد تبیین است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پیشکاری با اشاره به خدمات حوزه های مختلف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، خدمت رسانی به مردم را از افتخارات این اداره کل خواند و گفت: جامعه مخاطب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شریف ترین و آگاه ترین اقشار جامعه هستند که در همه صحنه های انقلاب نقش مهم و بسزایی داشته اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به نقش این اداره کل در ایجاد اشتغال های پایدار و تثبیت اشتغال های موجود، گفت: با روند جدیدی که این اداره کل در دولت مردمی پیش گرفته است، تشکیل تعاونی های دانش بنیان، حمایت از نخبه های کارآفرین، تلاش برای رفع مشکلات کارگاه های مشکلدار، جلوگیری از آسیب های اجتماعی، رفاه اجتماعی و بهبود معیشت جامعه و... از مهمترین اولویت ها و سیاست های این اداره کل خواهد بود.

پیشکاری اطلاع رسانی به موقع و شفاف از خدمات دولت را از خواسته های به حق مردم دانست و تبیین دستاوردهای نظام را از مهمترین وظایف مدیران و مسئولان کشور خواند.

کد خبر: 55722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =