انتصاب مدیرعامل جدید شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

براساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی، قاسم صفایی‌نژاد به عنوان مدیرعامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی منصوب شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در مراسمی با حضور معاونان اقتصادی و سرمایه‌گذاری و فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، ضمن تقدیر از خدمات محسن تقیانی در مدت سرپرستی، قاسم صفایی‌نژاد به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت انتشارات علمی و فرهنگی معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها و جمعی از مدیران ستادی سازمان تأمین‌اجتماعی و مدیران شرکت انتشارات علمی و فرهنگی برگزار شد.

در این مراسم، محسن تقیانی مدیرکل امور فرهنگی سازمان تامین‌اجتماعی و سرپرست اسبق انتشارات علمی و فرهنگی ضمن ارائه گزارش عملکرد شش‌ماهه این شرکت، از زحمات کارکنان این مجموعه تقدیر و نسبت به حرکت رو به جلوی این شرکت در زمان مدیریت جدید ابراز امیدواری کرد.

صفایی‌نژاد مدیرعامل جدید شرکت انتشارات علمی و فرهنگی، بنیانگذار نشر صاد و تا پیش از این مدیرعامل این شرکت انتشاراتی بوده است. وی همچنین دارای مدرک دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه تهران و مدرس دانشگاه است.

شرکت انتشارات علمی و فرهنگی یکی از شرکت‌های مأموریتی سازمان تأمین‌اجتماعی است که در حوزه چاپ و نشر کتاب و نیز ارائه خدمات تولید رسانه‌های صوتی و تصویری فعالیت دارد.

کد خبر: 56235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =