بررسی چالش‌های بخش تعاون استان خراسان‌جنوبی در نشست مشترک با رئیس مجمع نمایندگان استان

نشست مشترک اتاق تعاون خراسان جنوبی با رئیس مجمع نمایندگان و نماینده شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی برگزار و مهمترین چالش‌های بخش تعاون استان بحث و بررسی شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، حسینی رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی با بیان این مطلب گفت: در این نشست، چالش‌های بخش تعاون از جمله قوانین بالادستی و لزوم اصلاح قانون بخش تعاون مطرح شد.

وی ادامه داد: تقاضای پیگیری واگذاری زمین به تعاونی‌های مسکن در قالب نهضت ملی مسکن از طریق کمیسیون عمران مجلس و وزارت راه و شهرسازی همچنین تقاضای افزایش وام، افزایش دوران بازپرداخت و اختصاص، یارانه سود تسهیلات برای متقاضیان مسکن کارگری، پیگیری مشکلات مرزنشیان و مالیات تعاونی‌های مرزنشین و پیگیری تشکیل تعاونی کشاورزی محصولات مزیت‌دار استان از مهمترین مباحث مطروحه در این نشست بود.

در این نشست نخعی رئیس نمایندگان و نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه نیز با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اتاق تعاون استان ابراز داشت: آماده حضور و برگزاری نشست مشترک با اتاق تعاون ایران در راستای هماهنگی و پیگیری مسائل بخش تعاون در مجلس شورای اسلامی هستیم.

کد خبر: 56440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =