جزییات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۵۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دولتی و دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در ماه گذشته و پرداخت ۴۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز غیردولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی با قدردانی از همراهی و همکاری مراکز طرف قرارداد این سازمان و با اشاره به تلاش این سازمان برای به‌روزرسانی پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد، گفت: یکی از اولویت‌های جدی تأمین‌اجتماعی در بخش درمان بیمه‌شدگان و بازنشستگان تحت پوشش، به‌روزرسانی پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش درمان غیرمستقیم است.

وی افزود: در هفته‌های اخیر موفق شدیم با تأمین منابع، بخش اعظمی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد را که با توجه به محدودیت منابع نقدی پرداخت نشده بود، پرداخت کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: در ماه گذشته پرداخت حدود ۵۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دولتی و دانشگاهی را در دستور کار قرار دادیم که از طریق اوراق گام این اتفاق خوب رقم خورد.

موسوی بیان کرد: امیدواریم این اقدام بخش اعظم مشکلات مراکز طرف قرارداد را حل کرده باشد و انشاءالله پرداخت‌های بعدی را هم به زودی خواهیم داشت.

مدیرعامل تأمین اجتماعی اضافه کرد: در چند روز گذشته نیز در بخش طرف قرارداد غیردولتی و مراکز خصوصی، بیماری‌های خاص مثل دیالیز، دارو و پرداخت‌ مبالغ نسخ الکترونیک و غیرالکترونیک، موفق شدیم حدود ۴۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد غیردولتی و بخش خصوصی را پرداخت کنیم.

به گفته موسوی، این تسویه قابل‌توجهی بود و آثار آن را بر ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان عزیز شاهد خواهیم بود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم پرداختی‌های بعدی را نیز با تأمین منابع انجام دهیم و امیدواریم پرداخت مطالبات را به نقطه سربه‌سر برسانیم.

مدیرعامل تأمین اجتماعی در ادامه گفت: البته با پرداخت‌های اخیر و پرداخت‌های ماه گذشته، بخش اعظم مطالبات تسویه شده و امیدواریم با مساعدت سازمان برنامه و بودجه در مورد پرداخت تعهدات مربوط به طرح دارویار، به نقطه سربه‌سر برسیم و تسویه کامل را در آینده نزدیک انجام دهیم.

کد خبر: 56658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =