اجرای ۴۴ برنامه با شعار" جهاد تبیین، رقابت خدمت" در استان کرمانشاه

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در اولین کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، گفت : به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، ۴۴ برنامه با شعار جهاد" تبیین، رقابت خدمت" در کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در کرمانشاه اجرا می شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مختار احمدی در اولین جلسه کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر همواره یادآور حماسه بزرگ و تاریخ ساز ملت شریف ایران است، گفت: امروز در اوج جنگ نابرابر ظالمانه اقتصادی و سیاسی دشمن بر علیه نظام، خوشبختانه خدمات شایسته و چشمگیری در راستای ایجاد اشتغال و سایر خدمات رفاهی در کشور انجام شده است که باید به اطلاع مردم رسانده شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال به عنوان یک مناسبت ملی باید امیدبخش باشند و با پرهیز از نگاه قشری، زمینه حضور پررنگ جامعه کار و تلاش و تعاون را فراهم نماید و مراسم ویژه این ایام مردمی برگزار شود.

وی همچنین افزود: دشمن قسم خورده انقلاب در راستای جهاد تبیین اقدامات وسیعی در جهت تخریب نظام انجام داده و لازم است ما هم به نوبه خود در راستای انجام جهاد تبین اقدامات مثبت صورت گرفته در ۴۴ ساله انقلاب را بیان به مردم ارائه نماییم.

مختار احمدی بر اجرای برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بر استفاده از ظرفیت های تشکل های کارگری و کارفرمایی، ظرفیت بخش تعاون، ظرفیت بسیج کارگری و کارخانجات استان، ظرفیت شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت در استان و کمیته های فرعی ذیل آن و همچنین ظرفیت کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری برای اجرای برنامه ها تاکید کرد.

رئیس کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در ادامه با تاکید بر اجرای برنامه های دهه فجر با رویکرد مردمی، گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۴ برنامه شاخص در حوزه کارگری و کارفرمایی در استان استان با همکاری دستگاه های اجرایی عضو کمیته و تشکل های کارگری و کارفرمایی و بسیج کارگری و کارمندی در سطح استان اجرا می شود.

فریدون داوری رئیس بسیج کارگری و کارخانجات استان نیز در این نشست گفت: در دهه مبارک فجر انقلاب ضمن اجرا و همکاری در اجرای برنامه های متنوع با رویکرد جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای بیان دستاوردها و توانمندی های استان درحوزه کارگری و کارفرمایی، اردوهای راهیان پیشرفت در سطح مدارس و دانشگاه های استان انجام می شود و امسال به ۵ پایگاه مقاومت بسیج کارگری در سطح کارخانجات استان طی مراحل داوری و گزینش، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین امین اله سلیمانی معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز گفت: دشمن، انقلاب و نظام را با انجام برنامه های مدون و وسیع مورد هدف قرار داده است ولی خوشبختانه روی مردم و وفاداری مردمی توجهی نکرده است و رمز موفقیت انقلاب اسلامی، مردمی بودن انقلاب است.

وی در ادامه با بیان اینکه شعار دهه فجر کمیته کارگری و کارفرمایی"جهاد تبیین – رقابت خدمت" است، گفت: در راستای گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال بیش از ۱۰۰ برنامه توسط اعضای کمیته انجام می شود و ۴۴ برنامه شاخص به صورت ویژه انجام می شود.

در ادامه این نشست هرکدام اعضای حاضر ضمن اظهار نظر در مورد برنامه های پیشنهادی و اعلام آمادگی برای اجرای هماهنگ و منسجم برنامه های دهه فجر، برنامه های اختصاصی حوزه کاری خود را تشریح کردند.

کد خبر: 57245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =