سهم سازمان تامین اجتماعی در ایجاد امنیت اجتماعی و اقتصادی بسیار مهم است

سردار مهدی سیاری، جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، شنبه ۲۰ اسفند در جریان همایش مدیران سازمان تامین‌اجتماعی گفت: سهم سازمان تامین اجتماعی در ایجاد امنیت اجتماعی و اقتصادی بسیار مهم و اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار آتیه آنلاین، وی در ادامه اضافه کرد: سهم تامین اجتماعی در پیشگیری از اقدامات دشمن درحوزه های مرتبط بسیار بالا است. دشمن دقیقا بخش عمده‌ای از افراد تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی را نشانه گرفته است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران افزود: هدف دشمن براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است و خود دشمن از ابتدای انقلاب تا به امروز تغییر نکرده اما راهکارهای مورد استفاده در دشمنی تغییر کرده است.

وی ادامه داد: به اقرار دشمنان انقلاب، جمهوری اسلامی علاوه بر امنیت خود بلکه داعیه تامین امنیت کشورهای دیگر منطقه را دارد.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اضافه کرد: دشمنان با ایجاد مسئله و موج سواری، هدف براندازی دارند. دشمن در این راستا فتنه سال جاری را برنامه‌ریزی کرد.

او ادامه داد: فعالسازی گسل‌های قومی و طبقاتی و تمرکز بر قصر محروم جامعه، ایجاد فشار ارزی، فعال‌شدن لیدرها با غربی‌ها، جنگ روانی در حوزه فضای مجازی و صدور اعلامیه‌های حقوق بشری از نشانه‌های جنگ ترکیبی دشمن است.

سردار سیاری اضافه کرد: شروع فتنه امسال با هدف تخریب ارزش‌های جمهوری اسلامی صورت گرفت و دشمنان کلید واژه موضوع حجاب را مرکز ثقل اعتراضات قرار دادند. اما در این بین در حوزه‌های ارتباطات بین‌الملل و مسائل فرهنگی اتفاتی در کشور افتاد که عصبانیت دشمنان را باعث شد.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ادامه داد: قشر حاضر در این فتنه، اقشار متوسط به بالا را شامل می‌شد و با توجه به عدم نتیجه‌گرفتن از این شرایط، تمرکز را بر اقشار پایین جامعه قرار دادند.

او گفت: در حوزه‌های ارزی، فضای مجازی و فشارهای دیپلماسی به کشورهای منطقه جنگ تمام عیار اقتصادی را تشدید کرد. اما در حوزه عملیات روانی دشمنان بیشترین تمرکز را داشتند. امروز ۷۰ درصد کار دشمن در حوزه عملیات روانی است و باید در این راستا مواظبت کنیم که دچار خطای محاسباتی نشویم.

سردار سیاری در ادامه این مراسم اضافه کرد: امدادهای غیبی، مدیریت رهبر انقلاب، دلاوری‌های نیروی‌های مسلح و بسیج و همچنین پایمردی مردم را در جریان فتنه اخیر مشاهده کردیم. مادامی که مردم پای انقلاب هستند، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با اشاره به اینکه فعالان حوزه تامین اجتماعی در حوزه امنیت اجتماعی و اقتصادی نقش دارند، گفت: وظیفه ما در نیروهای مسلح پیشگیری تبدیل نارضایتی‌ها به اغتشاشات و یافتن شبکه‌های نفوذی در این بخش است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه دولت در حوزه اقتصادی و سطح راهبردی کارهای بزرگی انجام داده است، افزود: در سال ۱۳۹۹ حدود ۳۵ میلیارد و در سال ۱۴۰۰ نیز حدود ۵۰ میلیارد ارز تامین شده است. در حوزه جراحی اقتصادی و ارز ترجیحی نیز اتفاقات مثبتی را شاهد بوده‌ایم.

سردار سیاری گفت: دشمن بی‌ثبات‌سازی اقتصادی را با هدف جلوگیری از اقدامات موثر برای دولت هدفگذاری کرده است. دشمن به دنبال گرفتن پشتوانه مردمی از نظام است.

او همچنین روح حاکم بر بیانیه گام دوم انقلاب را امیدآفرینی دانست و افزود: تلاش دشمن در ناامید کردم مردم است. تشدید عصبانیت در جامعه هدف دشمنان انقلاب است و عصابیت را از فضای مجازی به جامعه منتقل می‌کنند.

سردار سیاری تاکید کرد: نقطه مشترک ما وتامین اجتماعی در حوزه امنیت، تلاش فراوان ما را می‌طلبد.

کد خبر: 58400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =