منع پرداخت پاداش به هیات مدیره و تهیه اقلام تشریفاتی

نعمت‌الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در دو نامه جداگانه خطاب به مدیران عامل ۵ هلدینگ تابعه این صندوق، این مجموعه‌های اقتصادی و شرکت‌های وابسته به صندوق بازنشستگی را از هرگونه «پرداخت پاداش به اعضای هیات مدیره» و «خرید و تهیه هدیه و اقلام تشریفاتی» منع کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ترکی در این نامه‌ها آورده است: همانگونه که مستحضرید، شرکت‌های ذیل صندوق بازنشستگی کشوری از اموال و دارایی بازنشستگان محسوب می‌شود و حراست، مراقبت حداکثری و صرفه‌جویی از آن وظیفه اصلی ما مدیران است. لذا با عنایت به نزدیکی سال جدید، مقتضی است دستور فرمایید از خرید و تهیه هرگونه پک هدیه و اقلام تشریفاتی دیگر موارد اینچنینی در شرکت‌ها جلوگیری شود.

ترکی در نامه دیگری نیز تاکید کرده است: با عنایت به تاکید ریاست جمهور و مقام وزارت مبنی بر جلوگیری از پرداخت پاداش‌های بی‌رویه و بی‌منطق به اعضای هیات مدیره شرکت‌های ذیل دولت، مقتضی است دستور فرمایید، ضمن توجه ویژه به این دستور، در صورت وجود چنین رویه‌ای در شرکت‌های ذیل صندوق بازنشستگی، جلوگیری لازم به‌عمل آید.

کد خبر: 58422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =