ثبت بیش از ۲۰هزار تماس با مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری

براساس تازه‌ترین گزارش مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری در قالب سامانه تلفنی ۲۵۰۰ در فروردین‌ماه سال‌جاری بیش از ۲۰ هزار تماس با این مرکز پاسخگویی برقرار شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، براساس این گزارش که از ۵ تا ۲۲فروردین ماه ۱۴۰۲ تهیه شده، «احکام ۱۵درصد بازنشستگان بهداشت و درمان»، «اطلاع از جزئیات احکام جدید»، «برقراری بیمه تکمیلی درمان»، «زمان اعلام نتایج وام ضروری» و «افزایش حقوق ها در سال جدید» بیشترین تماس بازنشستگان با مرکز تماس ۲۵۰۰ را به خود اختصاص داده‌اند.

در این دوره زمانی، سه هزار و ۴۲ تماس درباره «احکام ۱۵درصد بازنشستگان بهداشت و درمان»، دو هزار و ۷۱۵ تماس در خصوص «اطلاع از جزئیات احکام جدید»، دوهزار و ۱۲۷ تماس درباره «برقراری بیمه تکمیلی درمان»، یک هزار و ۹۸۶ تماس برای اطلاع از «زمان اعلام نتایج وام ضروری» و یک هزار و ۵۴۲ تماس نیز در خصوص «افزایش حقوق ها در سال جدید» در این مرکز ثبت شده است.

همچنین اطلاع از «طرح ضیافت»، «زمان واریز وام ضروری»، «رتبه بندی»، «واریز حقوق»، «حکم ترمیم ۱۴۰۱» و «زمان واریز حواله بیمه تکمیلی» در ردیف های بعدی فراوانی تماس بازنشستگان کشوری با مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری در فروردین ماه امسال بوده است.

بر این اساس در فروردین ماه ۱۴۰۲ در مجموع ۲۰هزار و ۴۸۶ تماس با مرکز تماس ۲۵۰۰ ثبت شده که کارشناسان مرکز به ۱۹هزار و ۹۶۸ تماس پاسخ داده‌اند.

صندوق بازنشستگی کشوری تلاش می‌کند تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود و تعامل با سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه در جهت رفع دغدغه‌های بازنشستگان عزیز گام‌های اجرایی بردارد.

کد خبر: 59088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =