الزام تعهد اشتغال برای دریافت‌کنندگان تسهیلات اشتغال‌زا

علی جهانی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: واحدها و متقاضیان تسهیلات اشتغالزا ملزم به تعهد و تحقق اشتغال خود هستند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، جهانی ۲۱ فروردین در نشست بررسی و تعیین تکلیف واحدهای غیر فعال که از محل صندوق کارآفرینی امید استان تسهیلات اشتغالزا دریافت کردند، به نظارت کامل و دقیق بر این طرح‌ها تاکید و بیان کرد: فلسفه وجودی پرداخت این تسهیلات حفظ اشتغال یا ایجاد شغل جدید و پایدار است و همه متقاضیان ملزم به تحقق آن هستند.

او افزود: در حفظ و ایجاد اشتغال که به واحدهایی تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌شود باید زمینه به صورتی باشد که این تسهیلات به واحدهایی پرداخت شود که اهلیت کافی را داشته باشند و هم باید نظارت و حمایت شوند تا موجب تعطیلی واحد و از دست رفتن اشتغال موجود نشوند.

جهانی با تاکید بر اینکه واحدهای دریافت کننده تسهیلات اشتغال‌زا که هنوز غیر فعال هستند تعیین تکلیف شون، اضافه کرد: برخی واحدهای اقتصادی استان از محل اعتبارات اشتغال روستایی و دیگر اعتبارات تخصیص یافته تسهیلاتی از بانکها دریافت کرده‌اند که هنوز بطور کامل فعال نشده و یا اقدامی نکرده‌اند که کمیته نظارت در این خصوص نسبت به تعیین تکلیف این واحدها تسریع کند.

کد خبر: 59154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =