بیش از ۲۱ هزار فرصت شغلی در کردستان ایجاد می‌شود

فرزاد پیشکاری، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: برای سال جاری ۲۱ هزار و ۵۹۹ فرصت شغلی در استان تعهد داریم که امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک ها این مهم محقق شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، پیشکاری در اولین جلسه شورای اشتغال استان در سنندج با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ سهم ایجاد فرصت شغلی استان ۳۳ هزار و ۵۱۳ نفر بود، گفت: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان این مهم با ۱۳۱ درصد تحقق به ۴۴ هزار و ۲۱۶ نفر رسید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: با توجه به آمار ثبت شده در سامانه رصد، نظارت‌هایی انجام شد که نتایج این نظارت‌ها تحقق ۸۰ درصدی فرصت‌های شغلی در استان را ثابت کرد.

او با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) سه دستگاه برتر استان در این عرصه بودند، اضافه کرد: برای سال جاری ۲۱ هزار و ۵۹۹ فرصت شغلی برای استان کردستان در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل این مهم محقق شود.

پیشکاری توضیح داد: در خصوص تسهیلات مشاغل خانگی نیز سال گذشته ۷۸ میلیارد تومان اعتبار جذب شد که برای سال ۱۴۰۲ امیدواریم که این تسهیلات با رشد قابل توجهی مواجه شود.

کد خبر: 59160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =