تقویت اصل سه‌جانبه‌گرایی منجر به توسعه و رشد تولید می‌شود

علی جهانی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تقویت اصل سه‌جانبه‌گرایی و گفت‌وگوی اجتماعی بین کارگر، کارفرما و دولت می تواند در رشد و رونق تولید منجر شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، جهانی در نشست با روسای شوراهای اسلامی کار استان باید به تشکل‌های کارگری و کارفرمایی شرکای اجتماعی به عنوان شرکای اجتماعی توجه ویژه شود، افزود: برای حمایت از تولید و پایداری واحدهای اقتصادی، تقویت سه‌جانبه‌گرایی و گفتگـوی اجتماعی ابزاری برای مشارکت جامعه کار و تولید به عنوان شایسته ترین روش است که در نهایت منجر به رونق اقتصادی می‌شود.

او ماهیت و فلسفه این نشست ها را با شرکای اجتماعی مفید دانست و افزود: برای کاهش مشکلات جامعه کارفرمایی و مدیران تولید در این شرایط اقتصادی باید با همکاری و تعامل بیشتر تلاش کنیم مسائل جزیی و مشکلات را حل کنیم و نگذاریم یک واحد تولیدی تعطیل شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به اقدامات انجام شده اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی در سال گذشته اشاره و بیان کرد: این اداره کل در سال ۱۴۰۱ با همکاری و تعامل با شرکای اجتماعی ۳ شورای اسلامی کار، ۶ انجمن صنفی کارگری، ۵ انجمن صنفی کارفرمایی، ۲۶ نماینده کارگر تشکیل و اقدام به تجدید انتخابات ۶۵ تشکل کارگری و کارفرمایی در سطح استان کرده است.

او همچنین تاکید کرد: امسال با تلاش و همکاری با شرکای اجتماعی و همچنین همه دستگاههای اجرایی مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در لرستان در جهت پایداری واحدهای اقتصادی با تسهیل شرایط و تعامل بیشتر، زمینه رشد و رونق تولید را فراهم کنیم.

کد خبر: 59165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =