استقبال بی‌سابقه مردم خراسان شمالی از روند اجرای طرح کالابرگ الکترونیک

اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیکی به دلیل ویژگی‌های مطلوب از جمله دریافت اعتبار برای خرید اقلام اساسی زودتر از دریافت یارانه نقدی، با استقبال بی‌سابقه مردم خراسان شمالی همراه بوده است و اجرای این طرح روند روبه رشدی را در این استان داشته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، مهدی اسلام‌خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر با اصحاب رسانه، با بیان این که از اسفندماه سال گذشته تاکنون ۱۳ هزار تراکنش با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از این طریق انجام‌شده است، گفت: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در ۹۶۰ فروشگاه استان که به سامانه متصل شده‌اند انجام می‌شود.

وی همچنین افزود: فروشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از سامانه «اپلیکیشن شما» به مردم خدمات ارائه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی با اشاره به مزایای اجرای طرح کالابرگ، اضافه کرد: در طرح کالابرگ الکترونیکی اعتبار همه خانوارهای یارانه‌بگیر یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، برای خرید ۱۰ قلم کالای اساسی امکان پذیر می شود.

اسلام خواه گفت: در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به‌میزان اعتبار استفاده‌ شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به‌ صورت نقدی در موعد مقرر واریز یارانه، به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

کد خبر: 59516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =