بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره 16 جذب شد

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان اردبیل از جذب بیش از یکصد میلیارد تومان اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در استان خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، علی نیک‌سرشت با بیان اینکه بیش از یکصد میلیارد تومان اعتبار از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در استان اردبیل جذب شد بیان کرد: این موضوع، با تسهیلگری بیش از ۱۳۸۲ نفر از جامعه هدف بهزیستی در سال ۱۴۰۱ تحقق یافت.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان اردبیل اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ از محل بند ب تبصره ۱۶ مبلغ ۱۳۷۹ میلیارد ریال تسهیلات به استان اختصاص یافته بود که با تعامل و هم‌افزایی با بانک‌های عامل بیش از ۱۰۰۰ نفر از جامعه هدف، موفق به دریافت تسهیلات شدند.

وی اضافه کرد: علاوه بر تسهیلات بند ب تبصره ۱۶، در سال ۱۴۰۱ از محل تبصره ۱۸، مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال نیز به استان اختصاص یافته بود که با همکاری و تعامل مناسب با بانک‌های عامل، موفق به جذب ۱۸۵ میلیارد ریال اعتبار از این محل شدیم.

نیک سرشت اضافه کرد: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱ برش استانی اشتغال بهزیستی ۱۳۷۹ نفر بود که با تلاش همکاران و پشتیبانی مدیریت بهزیستی استان، بیش از صد درصد برش استانی محقق شد.

کد خبر: 59587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =