۲۶۰۰ پرونده قابل توزیع، به ظرفیت مراکز مثبت زندگی سیستان و بلوچستان اضافه خواهد شد

معاون راهبری و توسعه خدمات بهزیستی کشور گفت: افزون بر ۲۵۰۰ پرونده فعال و آماده توزیع به ظرفیت مراکز مثبت زندگی سطح استان سیستان و بلوچستان اضافه خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، حسین خادم حسینی ، معاون راهبری و توسعه خدمات بهزیستی کشور گفت: رویکرد و اراده ریاست سازمان در خصوص مراکز مثبت زندگی برطرف کردن نواقص و رساندن به ایده‌آل های تعریف شده خدمات است ، در حال حاضر می توان به صراحت اعلام کرد با وجود این مراکز در سازمان بهزیستی، که افزون بر ۲۵۰۰ مرکز مثبت زندگی در محلات است، بزرگترین شبکه خدمات اجتماعی در سطح خاورمیانه تشکیل شده است.

او با اعلام واگذاری بخش بزرگی از خدمات سازمان به وظایف مراکز مثبت زندگی در آینده ، ادامه داد: سازمان بهزیستی با تاسیس مراکز مثبت زندگی به محلات نفوذ کرد و سطح دسترسی مردم را به خدمات اجتماعی سازمان گسترش داد و در تلاش است تا با رفع معایب، سطح خدمات رسانی این مراکز را به نقطه ایده‌آل برساند .

خادم حسینی ضمن تاکید بر زمان اندک سازمان بهزیستی جهت رسیدن به ایده‌آل‌های مراکز مثبت زندگی و لزوم تلاشی مضاعف افزود : توجه به ظرفیت بالقوه این مراکز در خدمت رسانی، در سطوح بالای مدیریت کشور تا حدی است که در برنامه هفتم توسعه نقش این مراکز حتی فراتر از نقش سازمانی خود پیش‌بینی شده است .

معاون راهبری و توسعه خدمات بهزیستی کشور با اشاره به نقش لجستیک و پشتیبانی ادارات فناوری اطلاعات استان‌ها در نقشه راه جدید مراکز مثبت زندگی بیان کرد: حوزه عملکردی این مراکز کاملا تخصصی است لذا معاونت های تخصصی باید به سرعت و بصورت جدی ، کامل و مناسب به مساله مثبت زندگی ورود کنند ، معاونت ها در رویکرد جدید مسئولیت طرح ها و اقداماتی که از سوی این مراکز اجرا می شود را بر عهده دارند . استعداد یابی مراکز ، آموزش و نظارت بر حسن انجام کار ، بازخورد و تهیه گزارش از وظایف جدید معاونت ها است .

خادم حسینی با تاکید بر تصویب قریب الوقوع شیوه نامه جدید خدمات اجتماعی در کشور گفت: به زودی مراکز مثبت زندگی رتبه بندی خواهند شد و میزان دریافت طرح ها بر مبنای رتبه ، نمرات و شایستگی است .

وی ادامه داد: با توجه به نیاز و ظرفیت استان۲۶۰۰ پرونده فعال و آماده توزیع ، به ظرفیت مراکز مثبت زندگی سطح استان اضافه خواهد شد .

کد خبر: 59590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =