خدمات درمانی باید بیشتر، بهتر، راحت‌تر و سریع‌تر به مردم ارائه شود

در نخستین جلسه شورای اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در سال‌جاری، حسین ابراهیمی، مدیر درمان این استان خطاب به روسای مراکز درمانی گفت: خدمات درمانی باید بیشتر، بهتر، راحت‌تر و سریع‌تر به مردم و بیمه‌شدگان ارائه شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گیلان، حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه باید همواره با تمرکز، هم اندیشی و اتخاذ سیاست‌های درست بهترین خدمات را به بیمه‌شدگان و مردم ارائه دهیم گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم برکشور و همچنین سازمان، باید دقت بیشتری نسبت به گذشته در تعادل مصارف و درآمدها داشته باشیم.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان با تاکید به برنامه‌های پایش و نظارت در عملکرد واحدهای تابعه اضافه کرد: در سال‌جاری پایش و نظارت مراکز درمانی طی برنامه‌ای مدون که به مراکز درمانی اعلام می‌شود بسیار دقیق‌تر و سختگیرانه‌تر به منظور رسیدن به اهداف عالیه سازمانی و کسب رضایتمندی بیشتر بیمه‌شدگان و مردم انجام خواهد شد.

حسین ابراهیمی از روسای مراکز درمانی خواست تا با تشکیل اتاق فکر و با ارائه راهکارهای خلاقانه تلاش نمایند تا شرایط و فضای فیزیکی مراکز درمانی و شیوه‌های ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مردم به گونه ای تسهیل شود که منجر به افزایش رضایتمندی شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در ادامه بیان کرد: امسال با آغاز به کار ساخت اورژانس و آنژیوگرافی بیماستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت مقدمات فوق تخصصی شدن این بیمارستان فراهم خواهد شد. همچنین تلاش خواهد شد امسال عملیات اجرایی ساخت درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و مجتمع رفاهی در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت شروع بکار نماید.

وی با بیان اینکه شهر رشت نیازمند ساخت و راه‌اندازی درمانگاه سوم در این شهر است افزود: برای اینکه نیاز بیمه‌شدگان به خدمات درمانی سرپایی رفع شود مدیریت درمان سخت پی‌گیر دریافت مجوز ساخت سومین درمانگاه در شهر رشت است.

کد خبر: 59673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =