صدور ۵۵ مجوز دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی در یزد

همزمان با هفته کارگر و به منظور ارائه خدمات کاریابی به جویندگان کار،۵۵ مجوز دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی در یزد صادر شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، همزمان با هفته کارگر، کاریابی فیزیکی "کارینو اندیشان فردای یزد" به منظور ارائه مشاوره شغلی به متقاضیان کار و کارفرمایان متقاضی نیروی کار با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افتتاح شد.

محمدرضا فلاحتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، در آیین افتتاح و بهره‌برداری از کاریابی کارینو ضمن گرامیداشت هفته کارگر گفت: دفاتر کاریابی با هدف اتصال نیروهای جویای شغل به بازار کار متناسب با مدرک و حرفه متقاضی فعالیت می‌کنند؛ هم اکنون ۵۵ مجوز دفتر مشاوره شغلی و کاریابی های غیردولتی داخلی صادر شده که از این تعداد ۵۳ دفتر بصورت فعال به جامعه هدف خدمات ارائه می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد سهم مرکز استان از دفاتر مشاوره شغلی را ۳۷ دفتر عنوان و بیان کرد: تاکنون در شهرستان یزد مجوز ۳۷ دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی صادر شده که ۱۴ مجوز فیزیکی، ۹ مجوز الکترونیکی و ۷ مجوز به صورت فیزیکی – الکترونیکی صادر شده است؛ ۱۶ مجوز دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی فیزیکی در سایر شهرستانهای استان صادر شده است.

وی به صدور مجوز برای دفاتر کاریابی ظرف مدت ۱۰ روز کاری اشاره کرد و در این‌باره گفت: از اوایل آذرماه سال گذشته با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند صدور مجوز مراکز کاریابی، ظرف مدت ۱۰ روز کاری مجوز صادر می‌شود؛ پس از الکترونیکی شدن، تاکنون ۶ مجوز کاریابی فیزیکی به صورت سامانه‌ای صادر شد.

کاریابی فیزیکی "کارینو اندیشان فردای یزد" واقع در آزادشهر تحت مدیریت فنی شایسته رجعتی و محمد حسین رجعتی (مدیر داخلی) به مناسبت هفته کارگر افتتاح و فعالیت خود را در زمینه مشاوره شغلی به متقاضیان آغاز کرد.

کد خبر: 59744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =