شروع ثبت‌نام برای اشتغال۱۵۰۰ نفر از متقاضیان کار کرمانشاه در پروژه‌های پارس جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به ۱۵۰۰ فرصت شغلی در پروژه‌های پارس جنوبی(عسلویه)، از افراد واجد شرایط در استان کرمانشاه خواست هرچه سریعتر برای ثبت‌نام به مراکز فنی و حرفه‌ای استان مراجعه کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، عزیز نوری با اشاره به اعلام نیاز مدیریت اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی(عسلویه) به ۱۵۰۰ نیروی کار جهت به‌کارگیری در پروژه‌های فعال آن منطقه، بیان کرد: در این راستا با هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر قرار شده این سهمیه اشتغال به افراد جویای کار استان کرمانشاه اختصاص پیدا کند.

نوری حرفه‌های مورد نیاز در پروژه‌های پارس جنوبی را شامل انواع جوشکاری(مخزن، ساپورت، CO۲، TIG، و ...)، آرماتور بند، قالب بند، مونتاژکار و کمک مونتاژکار، داربست بند، برق و ابزار دقیق، لوله کشی صنعتی، برق صنعتی، سندپلاست کار وعایق کار، سنگ زن، تک زن و فیتر اعلام کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: افراد جویای کار دارای گواهینامه فنی و حرفه‌ای در حرفه های مورد نیاز می توانند حداکثر تا آخر هفته(۲۱ اردیبهشت) برای ثبت نام به مراکز فنی و حرفه‌ای استان در شهرستان های مختلف مراجعه کرده و فرم های مربوطه را پُر کنند تا پس از انجام بررسی‌های لازم طبق برنامه زمان بندی شده با آنها تماس گرفته شود.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی‌ لازم برای استخدام این افراد در استان انجام شده و فرم‌هایی تهیه و به مراکز استان ارسال شده تا سریعا آمار و اطلاعات را به بوشهر اعلام کنیم.

وی افزود: افراد واجد شرایط در منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی(عسلویه) مشغول به کار خواهند شد.

کد خبر: 59792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =