دریافت مالیات از خانه‌های خالی تنها راهبرد ساماندهی بازار آشفته اجاره مسکن است

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت مسکن و بازار اجاره بها گفت: دریافت مالیات از خانه‌های خالی تنها راهبرد ساماندهی بازار آشفته اجاره مسکن است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، کیومرث سرمدی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) در تذکری با طرح این پرسش از نمایندگان که آیا در جریان اتفاقات اخیر در بازار مسکن هستید؟ گفت: مردم محله به محله و شهر به شهر عقب می‌نشینند و نمی‌توانند اجاره‌نامه‌های خود را تمدید کنند. در کجای دنیا این میزان نابسامانی در بازار مسکن وجود دارد؟ چرا این میزان دلال و سودجو در بازار مسکن میدان‌داری می‌کنند؟ مسئولان برای شناسایی مناطق خالی از سکنه چه کاری انجام دادند؟ ده‌ها راه مطمئن برای این امر وجود دارد، چرا درباره خودرو امکان اتصال هر خودرو به یک کد ملی وجود دارد اما در بحث مسکن امکان پذیر نیست؟

وی ادامه داد: دریافت مالیات از خانه‌های خالی تنها راهبرد ساماندهی بازار آشفته اجاره مسکن است؛ همچنین اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه و توجه جدی به آن راه برون رفت از بازار آشفته خرید و فروش و سوداگری در حوزه مسکن به شمار می‌آید؛ مردم فکر می‌کنند نمایندگان از اوضاع آشفته بازار مسکن بی‌خبرند.

کد خبر: 59905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =