ارتقا کیفیت خدمات درمانی باید در اولویت قرار گیرد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در بازدید از مراکز درمانی تابعه بر لزوم ارتقا کیفیت خدمات درمانی تاکید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان گیلان، مدیر درمان تامین‌اجتماعی به همراه تیمی از کارشناسان خبره درمان، به منظور پایش عملکرد و بررسی کیفت خدمات، روز یکشنبه از مراکز درمانی تابعه غرب گیلان بازدید کرد.

در این بازدیدها حسین ابراهیمی گفت: در کلیه مراکز درمانی تامین‌اجتماعی، ارتقا کیفیت خدمات درمانی باید در اولویت قرار گیرد تا با استفاده بهینه از امکانات در اختیار و ارائه خدمات درمانی با کیفیت و بهتر، شاهد افزایش رضایت‌مندی کلیه دریافت‌کنندگان خدمت به ویژه بیمه‌شدگان باشیم.

مدیر درمان‌ تامین‌اجتماعی گیلان با بیان اینکه کسب رضایت‌مندی بیمه‌شدگان از اولویت‌های مهم و اصلی مدیریت درمان استان است افزود: به همین منظور تیمی متشکل از کارشناسان خبره درمان طی برنامه‌ای مدون از پیش تدوین شده، از کلیه مراکز تابعه سطح استان بازدید به‌عمل می‌آورند و کیفیت خدمات درمانی، نحوه ارائه آن به دریافت‌کنندگان و عملکرد مراکز را پایش و مورد بررسی قرار می‌دهند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان همچنین بیان کرد: نیروی انسانی مهمترین سرمایه سازمان است، از همین رو باید با پرورش نیروهای متخصص و خبره و نیز توجه ویژه به مسائل، درخواست‌ها و فراهم کردن ملزومات رفاهی آنها، سطح رضایت‌مندی همکاران را افزایش دهیم؛ چراکه این امر نهایتا منجر به افزایش رضایت‌مندی مردم و بیمه‌شدگان خواهد شد.

کد خبر: 59920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =