نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۳ فرصتی برای توسعه تعاملات بیمه‌ای است

نسیم معتمدنیا، معاون توسعه بازار شرکت کارگزاری رسمی بیمه رفاه فرازان هدف با تاکید بر اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو فرصتی برای توسعه تعاملات بیمه‌ای محسوب می‌شود، گفت: حضور این شرکت کارگزاری زمینه مانور ارتباطی با شرکت‌های بزرگ را فراهم کرده است که ما از این فرصت به عنوان یکی از بسترهای هدف برای تحقق سیاست‌ها استفاده می‌کنیم.

معتمدنیا روز دوشنبه در جریان نمایشگاه پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو (expo ۲۰۲۳) در گفت‌گو با آتیه آنلاین بیان کرد: شرکت کارگزاری رسمی بیمه رفاه فرازان هدف در واقع متولی امور بیمه‌ای بانک رفاه کارگران است. این شرکت از سال ۱۳۹۴ تاسیس شده و دستیابی به مهم‌ترین بازوی بانکی بیمه‌ای کشور از اهداف راه‌اندازی آن محسوب شده و این مهم اساسی‌ترین استراتژی و هدفگذاری بلندمدت ما در این شرکت به حساب می‌آید.

او ادامه داد: هدف تاسیس تمام کارگزاری‌های بیمه این است که به عنوان واسطه بیمه‌گر و بیمه گذار، تسهیل شرایط بیمه‌ای را محقق کنند. این کارگزاری نیز عنوان یکی از کارگزاری‌های مطرح سطح کشور در شرایط آنلاین با پشتوانه پرتفوی بزرگ بانک رفاه کارگران، قدرت چانه‌زنی مناسبی را در سطح کشور در اختیار ما قرار داده است.

این کارشناس حوزه بیمه‌های تجاری اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران، بیمه‌گذاران عمده شرکت کارگزاری رسمی بیمه رفاه فرازان هدف هستند که با استفاده از این ظرفیت، خدمات بیمه‌ای به صورت ویژه به بیش از چهار میلیون نفر جامعه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی ارائه می‌شود.

او همچنین با بیان اینکه با توجه به اهمیت وضعیت اقتصادی برای این بخش از جامعه هدف این کارگزاری، ارائه بیمه‌نامه‌ها در اقساط ۱۰ و ۱۲ ماهه در برنامه‌های این شرکت قرار دارد، افزود: همچنین حدود ۱۶ هزار نفر کارمندان و شاغلان بازنشسته بانک رفاه کارگران نیز از مهم‌ترین بخش‌های جامعه هدف خدمات این شرکت هستند که خدمات لازم به آنها ارائه می شود.

معاون توسعه بازار شرکت کارگزاری رسمی بیمه رفاه فرازان هدف در ادامه گفت: با توجه به هزینه‌های بالای تجهیزات الکترونیک از جمله تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاب و دیگر لوازم الکترونیکی، بیمه این وسایل نیز ار طرف این شرکت کارگزاری بیمه‌ای در دسترس است. همینظور بیمه‌های تکمیلی، درمان، عمر، حوادث و تمامی بیمه‌های قابل ارائه در حوزه صنعت بیمه از طرف این شرکت به افراد و گروه‌های هدف ارائه می‌شود.

معتمدنیا اضافه کرد: در طرح جدید بیمه‌ای در حال انجام، با استفاده از بستر تمامی شرکت‌های بیمه‌ای در سطح کشور، همه حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران می‌توانند با مراجعه به تمام نمایندگی‌های کشور مراجعه و بدون پرداخت مبلغی، بیمه‌نامه را به صورت کسر از حقوق اقساطی دریافت کنند. این طرح بانک رفاه کارگران با همکاری کارگزاری در سال‌جاری در دست انجام است که امیدواریم فرایند تحقق آن در ماه‌های آتی به درستی پیش رود تا تسهیل‌گری ارائه خدمات بیشتری را برای جامعه هدف فراهم کنیم.

او با اشاره به اینکه خدمات اشاره شده به تمام افراد جامعه و همه حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران ارائه می‌دهیم که البته در این حوزه کسر اقساط را باید مزیت رقابتی ما در مقایسه با رقبا دانست و افزود: از طرفی به واسطه پشتوانه پرتفوی مناسب بانک رفاه، دریافت نرخ‌های مناسب از بیمه گران برای این شرکت امکان‌پذیر است. ارائه بیمه‌نامه‌های باربری بانرخ های خوب و قابل رقابت در صنعت بیمه برای شرکت کارگزاری رسمی بیمه رفاه فرازان هدف ممکن است.

این فعال حوزه بیمه‌ای گفت: همچنین در کنار سلامت‌محور بوده فعالیت های بانک فراه کارگران و حضور شعب بانک در مراکز درمانی و افراد جامعه هدف ما در حوزه خدمات گیرندگان و فعالان بخش درمان، بسته‌های مناسبی برای پزشکان و پیراپزشکان در نظر گرفته شده است. بسته‌های بیمه مسئولیت و آتش‌سوزی مطلب‌های پزشکی را باید از جمله خدمات قابل ارائه به این گروه‌ها دانست.

معاون توسعه بازار این شرکت کارگزاری با تاکید بر اینکه به دلیل حضور منابع قابل توجه منابع برخی مشتریان در بانک رفاه کارگران، از آنها به عنوان مشتریان VIP یاد شده و شرایط مناسبی برای آنان ارائه می‌شود، ادامه داد: علاوه بر پوشش بیمه‌ای جامعه بانک رفاه کارگران از این ظرفیت در راستای ارائه بهینه خدمات به تمام افراد و گروه‌های جامعه استفاده می‌کنیم.

اهداف حضور کارگزاری در نمایشگاه

معتمدنیا توجه به هم‌افزایی ضروری بین شرکت‌ها و نهادهای تابعه بانک رفاه کارگران را از مزایای مهم و اهداف حضور در این نمایشگاه دانست و گفت: توسعه تعاملات و حفظ هم‌افزایی داخلی بانک رفاه و شرکت‌های زیرمجموعه در این موقعیت دنبال خواهد شد.

وی بیان کرد: توسعه فعالیت‌های بیمه‌ای در بخش تجهیزات الکترونیک از برنامه سال‌جاری در شرکت کارگزاری رسمی بیمه رفاه فرازان هدف است که در این راستا اقدامات و تعاملات مناسبی با بیمه‌گران در این حوزه صورت گرفته است. یکی از اهداف ما در حضور در این نمایشگاه شناساندن طرح‌هایی از این دست در راستای توسعه اقدامات محسوب می‌شود. در حوزه بیمه تکمیلی درمان نیز به واسطه گستردگی شعب بانک رفاه کارگران، امکان ارائه خدمات قابل توجهی داریم.

کد خبر: 59930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =