حمایت بهزیستی استان مرکزی از بیش از 90 خانوار دارای چندقلو

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی از حمایت این نهاد از ۹۱ خانوار دارای فرزند چند قلو در قالب خدمات گوناگون و متنوع خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، محمدعلی اله‌دادی برنامه حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو را در راستای سیاست‌های افزایش نرخ جمعیت دانست و افزود: سازمان بهزیستی با هدف کاهش مشکلات خانواده‌ها و جلوگیری از پیری جمعیت، خدمات مستمر و غیرمستمری از خانواده‌های دارای فرزند چند قلو در دستور کار دارد.

وی در تشریح تعداد خانواده‌های چندقلوی مورد حمایت بهزیستی بیان کرد: از این تعداد خانواده چندقلو مورد حمایت، ۴۷ خانواده دارای دو قلو، ۴۲ خانواده دارای سه قلو، یک خانواده چهار قلو و یک خانواده نیز پنج قلو دارند.

معاون اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی گفت: خانواده‌های دارای دو قلو ماهانه هفت میلیون ۸۰۰ هزار ریال، خانواده‌های سه قلو ۱۰ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال، چهار قلو ۱۴ میلیون و ۴۰ هزار ریال و خانواده پنج قلو ۱۷ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال کمک هزینه نگهداری دریافت می‌کنند.

اله‌دادی افزود: کمک‌های بهزیستی به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو تا پایان ۶ سالگی ادامه دارد.

وی بیان کرد: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از دستگاه‌های اصلی حمایت کننده از خانواده‌های دارای فرزند چند قلو، برنامه کمک از این خانواده‌ها را تهیه و تدوین کرده است.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

کد خبر: 60045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =